Nuffnang

Monday, September 13, 2010

Beraya Sampai Ke SELAMA...

Best wooo online kat umah MIL aku ni...line laju je..tu yg gigih update blog tiap2 hari...mana tak lajunya kiri kanan umah MIL aku ada stremix....siap bagi pword lagi suh guna..bgs betul jiran MIL aku ni...

Ok berbalik kepada cite asal....Selama ni sapa tak tahu adalah terletak di perak....atas taiping sebelum kedah...wahh panjang lebar aku terangkan...tp jgn tak tahu Selama ni ada 2 daerah Selama bahagian perak & Selama bahagian kedah....kira sempadan2 la ni....aku pun baru tahu sebenarnya....
Danish budget comel main PPG....ini dpt free beli mcd...maybe org tu ingat dia gegirl kot tu sbb bg mainan gegirl...2 dah dpt PPG ni...so ibu la yg main hehe...

Sejak 7 thn kawen aku tak pernah lg beraya ke Selama...thn ni baru pestime...tambah lagi cuti kami lama....dari takde mana nak pegi baik la jumpa sedara mara yg x kenal tu.....kiranya Selama ni kpg huby la....kalau kpg aku cfrm la aku kenal sedara mara sendiri kan...

Mlmnya pula keluar lagi beraya kat umah sedara area kamunting...penat beraya sehari suntuk je...tp yg bestnya umah pakcik ni aku dpt mkn sesuatu yg aku suka...

Ini la makanan kesukaan aku...spring potato....skrg tgh femes tau kt kl...aku kata femes sbb aku yg suka beli...byk jual kt psr mlm & jln TAR...pakcik aku lak pelopor org pertama yg jual kt taiping....gila kentang...laku weii dia jual kt param....800 ketul dia jual sehari...bayangkan brapa byk dia masyuk utk sehari....siap g kursus lagi kt kl mcm mana nak buat...

Demo mcm mana nak buat...mula2 letak mayonis lps tu letak cili sos akhir sekali letak la perisa apa kita nak....kat kl aku biasa nampak 3 jenis perisa je...chess,bbq & blackpepper...tp pakcik aku ada 5 perisa...salah satu corn satu lagi lupa la apa dia.....

Jakun woo org yg tak pernah tgk...sampai muncung2 SIL aku snap pic...dgn kt tgn lagi whahaha.....byk gila pakcik aku tu masak bg kitaorg mkn...srnk mkn free ambik byk pun takpe.....anak2 dia berpeluh kat dapur masak utk kitaorg....kitaorg tahu ngap je x menolong pun....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...