Nuffnang

Sunday, September 12, 2010

2 Syawal..

Raya2 ni blog sunyi je kan...org pun mls nak jenguk blog masing2...blogger bizi layan tetamu yg datang...aku disebabkan bawa blk nbook so ada la masa nak update....sapa2 yg boring leh la jenguk....tp aku cfrm semua mesti bizi lagi beraya mkn lemang ketupat lagi....

Mcm biasa raya ke-2 yg aku tunggu2kan...sbb boleh balik jumpa adik beradik & sedara mara....dah boleh juga jumpa member2 lama...

Pagi2 dah keluar blk ke kuala....lps tu meneruskan perjalanan beraya...mmg best bila berkumpul sedara mara ni...masa ni la boleh jumpakan.....

Orang pertama yg wajib jumpa adalah opah tersayang...maklum la mak & abah dah takde...opah sorang2nya insan yg aku ada selain adik beradik...

Bersama abang sulung kesayangan aku....abang sulung aku ni baik sgt...dia tak byk cerita mcm abang2 aku yg lain...tp umo baru 40an nampak mcm dh tua sgtkan....aku lak nampak gemuk gila...tak suka tak suka...mcm mana nak menyorokkan kegemukkan aku ek....

Danish & cousin dia batrisya...budak kenik ni jual mahal skt...tp ada satu cara nak tarik perhatian dia...ajak bergambar cfrm dia akan suka...otomatik dia akan suka kat ko hehe...gila bergambar budak kenik ni mcm acu dia whaha...


Petangnya sblm blk ke pangkal jln iaitu umah MIL kitaorg mmg plan nak berjumpa dgn member2 lama....smpt la jumpa dlm 5 org...masing2 dah kawen dan anak 2-3 org....aku gak yg kawen paling awal anak still sorang....nak buat mcm mana kan...

Dgn anak masing2...tp jeles wooo diorg semua slim melim...aku gak yg gemuk bulat semua la....rasa mcm taknak jumpa diorg je jeles punya pasal....bila aku nak kurus ni...muka tembam mcm apam je....jeles2 nak nangis la huhu...

Ok la nak masak ada org nak dtg umah...lps tu nak beraya di Selama....sapa org Selama leh la aku dtg umah korang hehe....

2 comments:

mummysyafie said...

meriah nya ko beraya..

Alida Ali said...

Biasa la sekali sekala hehe...ko dh blk KL ke masih kat kpg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...