Nuffnang

Wednesday, August 25, 2010

Jemputan Berbuka Puasa...

Smlm ada jemputan berbuka puasa dari supplier FT...mcm biasa la kalu admin pegi pastinya org yg pegi aku, kak sab, fizah....patutnya wawa join sekali tp dia dpt jemputan berbuka di tempat yg lagi best....so kira tak ckup korum la smlm.....

So smlm danish pestime kena tinggal dgn ayah dia hehe...best2 biar ayah dia rasa berbuka berdua lak dgn danish...aku dh tiap2 ari berbuka berdua takde hal pun....tu pun huby aku dh perli2 ckp nak berbuka kt hotel..eleh dia tiap2 hari berbuka kat luar aku tak kisah pun....

FT ni kiranya tiap2 tahun jemput kitaorg....thn lps kt Sime Darby...tp thn ni diorg buat kt Menara Tabung Haji pula...ingatkan kuar kul 5 leh la sampai lmb....rupanya sbb aku lalu ikut SMART so tak sampai 30 minit dah sampai...boring gila nak tunggu...kalau tahu x jauh sgt baik aku kuar kul 6 hehe....

Perkara wajib buat bila boring adalah bergambar....ye la nak buat apa lg klu lambat lg nak berbukakan....

Kali ni FT jemput anak2 yatim juga...so agak meriah sikit la...comel2 budak2 ni...Sedih lak aku tgk kecik2 dah jadi anak yatim....aku kecian sbb aku dah berasainya...

Mls nak snap banyak2 gambar...ini antara makanan yg kitaorg amik...bukan aku sorang yg punya tau...kali ni pun mkn berhemah sikit...takde la amk byk2....kitaorg byk mkn berkongsi2...tak baikkan membazir....membazirkan amalan syaitan....

4 comments:

Saliza said...

wah bestnya dah merasa dah mkn sedap di luar. aku je x kuar2 pon nih. paling best pon ri tuh makan kfc

Alida Ali said...

Ala nanti kita g la..weii apsal supplier tak jemput korang ke...

mummysyafie said...

untung la suplier belanja..kitaorg ni harapkan sdn bhd jer

Alida Ali said...

Thn ni nampaknya sekali je la kot...dah berurusan dgn supplier tu yg diorg panggil..nanti tak panggil taknak amk brg dgn diorg dah hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...