Nuffnang

Wednesday, April 7, 2010

Tolongggg Aku Dah Gemuk...

Aku tgk jarum penimbang tu gerun sgt2....Knapa la sejak dua menjak ni badan naik bagai di pam2....makin control makan makin naik la rasa badan aku...penimbang tu salah kot takkan dah 68kg ari tu timbang baru 65kg...waaaaa tolong cam mana nak kurus ni....adakah kena mkn pil balik.....dah la kat ofis ni makanan sentiasa ada...baru je mkn nasi berlauk yg sgt2 sedap...cam mana nak kontrol nafsu mkn ni....Adoiii tension sgt2....org lain senang je nak kurus.....kena kuatkan semangat ni.....target nak kurang dari 60kg tp nampak gayanya cam nak naik ke 70kg lak....

Picture pg tadi mmg ketara sgt nampak gemuk...tambah pakai t-shirt company tu....tak sanggup nak tgk badan sendiri dah sekarang....raya ni aku nak kurus so kena la semangat utk diet....Semangat2 mesti boleh punya...huhu kasi semangat kt diri sendiri tp tgk org mkn aku tergoda gak....

9 comments:

ratna said...

kdg2 penimbang yg jarum tu salah jugak.. kena beli penimbang yg digital..

red_one_tiey said...

MAI KITA DIET SAMA2..DAH 3 MINGGU SAYA TAK AMBIK NASIK. TURUN 5 KG DARI 91KG. DAH 86 KG SKRG.

POSH76 said...

better buat sesuatu kalu i mesti tak lena tido...susahkan mau turun huhu

insyallah mesti leh punyer

Ija1202 said...

salam kenal...

kena kuatkan azam...insyaAllah boleh...(ckp org sy pun sama badan dah macam belon :)) kena sama2 berdiet ni...

Alida Ali said...

Ratna : tu la penimbang tu je ada kt ofis ni...nak cari digital lak...

Red : bestnya tak mkn nasi trn...sy mmg jarang mkn nasi...seminggu kadang2 tak mkn lansgung...mlm pun sama tak mkn tp still naik...tu yg tension...

Alida Ali said...

Posh : tu la tension ni...awk dh kurus takpe....

Ija : tu la kan makin lama makin naik....penat diet je..

bspotgurl said...

cakap pasal badan naik ni alahaiiii.. I pun kadang worried about myself

Alida Ali said...

tu la terlebih risau ni...tp kadang2 mkn lps tu baru rasa menyesal heheh

IEKA ZAKARIA said...

Go kak ida Go.. musti Blh pny ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...