Nuffnang

Monday, April 5, 2010

Bila Anak Demam Ibu Tak Cukup Rehat...

Semlm lepas keluar tgk wayang aku dah rasa tangan danish panas...masa kt jusco pun dia byk duduk2 je cam tak larat....igtkan sbb apa.....bila sampai rumah baru rasa badan danish btl2 panas....

Mlmnya mmg panas teramat sgt....kecian lak tgk...danish kalau demam dia akan jadi baik sebaik2 budak la...ckp pun lembut je.....sepanjang hari tido je keje dia.....aku dah risau...nak bawa g klinik ssh lak kereta kt luar....so decide tunggu huby blk la baru bawa boleh huby dukung sbb danish tak larat nak jalan.....sambil2 tu aku lap badan danish dgn air bg panas kurang skt......

Masa pegi klinik Doc check mmg panas sgt suhu dia 38.....Doc nak msk ubat ikut vontot tp danish cfrm la taknak dia kan pemalu hehehe...seumur hidup dia pun tak pernah msk ubat ikut vontot dia....last2 nurse buang je ubat tu.....sampai umah bg mkn ubat....aku jgn ckp la letih yg amat tido tak cukup....aku tak berani nak tido sgt sbb badan danish kan panas....karang tido nyenyak tak sedar lak apa yg jadi.....siap pesan kt danish klu rasa apa2 kejut ibu....dia pun selalu je mengigau...
Sempat lagi tu main naruto...sanggup tunggu budak Mcd tu htr sbb aku order online mls nak kuar.....padahal kt jusco tadi boleh je beli tapau....tanya huby dia ckp taknak...sampai umah nak lak takkan nak kuar blk so call je la bkn jauh pun mcd tu...

Masa ni mmg dah kritikal sgt....siap berselimut bagai.....tak berani nak suh tido dlm bilik so bila tido luar senang aku nak tgk...hari ni pun aku terpaksa EL walaupun keje byk....masa taip n3 ni bdn danish panas balik...mkn taknak bg minum milo jab g leh mkn ubat lagi...

3 comments:

Ana Suzana said...

moga cpt sembuh ye.. anak2 ana baru je baik dr demam..

Eya Eybizz said...

moga cpet sembuh..

Alida Ali said...

Tu la agaknya musim demam..ramai je anak kwn2 demam....ni pun dh 3 hari tak pegi sekolah...

Tq eya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...