Nuffnang

Wednesday, April 21, 2010

Sarapan Pagi Dalam Kereta....

Setiap pagi aku mmg akan tanya danish nak mkn apa....so leh tapau bawa bekal...selalunya beli kt depan umah je....hari ni dia nak mkn nasi goreng telur mata so kena la belikan...

Selalu aku suh mkn kat sekolah tp hari ni dia nak mkn dlm kete lak....selamat org kedai tu ada bg sudu....dah la air pun takde....belasah je la....tp tak habis pun dia makan....bukan senang nak mkn dlm kete...kang aku konar sikit dia bising....aku rasa aku tahu apa sebab dia taknak mkn kt sekolah....sebab smlm dia bgth kalau dia mkn nasi goreng semua kawan2 dia nak hehehe...ye la dah danish je selalu bawa bekal org lain aku tgk takde pun semua mkn yg nursery sediakan....danish ni cerewet skt dia ckp makanan kt sekolah tak sedap...suka ati la danish oiii janji perut kenyang hati senang....


Nampak cam ssh sgt nak mkn...dgn pakai tali pinggangnya lg...

4 comments:

makcikrehan said...

alalalal comey pulak tgok dia tertunduk-tunduk lagutu :) tp sian gak ekk..tak selesa nk mkn dlm keter. kalau mkn kat skul pulak, sian lak budak2 lain tgok dia makan. kang mak dia kena beli 30 bungkuih nasik goreng utk satu skul pulak..haha

eynda said...

Kita yang besar pun kekadang susah nak makan2 dlm kete...nak minum air pun risau tersedak air masuk hidung hihi...ye la kesian jugak budak2 lain tengok bekal Danish sampai terliur kan...

Alida Ali said...

Tu la psl...nanti kena beli byk lak...leh buat jamuan sekali hehehe..

Alida Ali said...

Eynda : tu la danish ssh skt nak mkn sedap2 je.....tp selalu danish mkn time diorg semua mkn gak...cuma budak2 nampak makanan lain biasa la mesti diaorg nak rasa...sy tanya ada tak nangis...dia ckp takde danish kongsi bg mkn sama2...so ok la gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...