Nuffnang

Wednesday, February 24, 2010

Belum Gaji Duit Dah Abis...

Ye kawan2 dah abis dah sbb kena byr buku 3x5 hehehe.....mana tak abisnya semua budak2 ofis ni jual brg aku beli...diorg ni takpe hutang dulu gaji baru byr....huhu abis la duit gaji yg belum masak tu....

Bulan ni saje aku dah perabih beli kain sari 2 helai & t-shirt muslimah 3 helai....skrg ni kan tgh trend baju muslimah ni....dulu masa mula2 diorg bawa jual siap ckp no no no hehe...cam konon tak msk la klu aku yg tak muslimah ni pakai....sbbnya pernah pakai saiz M (woo M tu lama tak pakai saiz M) huby perli ckp baju tido kwang3.....lps tu sbb dah byrkan nak tak nak kena amik gak...so minta la tukar saiz xs....huhu mcm kagum lak pakai saiz xs tau...masa selim melim pun paling kecik S tau I pakai....takde maknanya kecik saiz XS tu...walaupun saiz paling kecik tp sbb baju muslimah ianya cam saiz L tau hehehe....

Antara baju2 yang dibeli...


3 comments:

POSH76 said...

org pompuan besela hehe...takde duit pun soping is a MUST hehe

Alida Ali said...

tu la janji dpt soping....tak dpt kt soping mall kt ofis pun jadi hehehe....

eynda said...

Baju2 muslimah tu lawa jugak... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...