Nuffnang

Monday, January 18, 2010

Aktiviti Perabih Duit....

N3 ni patutnya dah basi dah sbbnya benda ni berlaku minggu lepas...whahaha gila mls nak update skrg ni.....

Khamis lepas aku amik 1/2 day semata2 baik hati nak teman huby g soping baju bajan dia kt jcard jusco maluri....ye ke baik hati.....sebenarnya aku yg mengedik ajak dia g dgn alasan sbb ari tu huby ada menyuarakan nak beli baju...masa ni la aku leh mengayat hehehe.....

Tapi sedia maklum org yg nak cari baju cuma berkenan 2 helai je baju keje & baju jalan...tapiiiiii aku lak yg beria membeli lebih dari org sepatutnya hehehe.....adat la aku kalau tak plan mmg byk je baju aku nampak ctk.......

Danish seperti biasa hanya cari mainan mainan mainan...takde benda lain dah....ayah dia pun kuar2 kete siap sound awal suh cari brg danish dulu....kalau tak cfrm takkan aman nak cari brg kami........

Tapi kali ni w/pun kami g ptg tp tak ramai sgt org maybe sbb skrg ni jusco dah buat jcard 2 hari kot.....slmt la skt nak tgk2 brg takde la berebut2.....

Danish yang rambang mata tak tahu nak pilih yang mana satu.....tiap2 hari beli mainan sampai tak tahu nak beli apa dah...kadang2 sampai tanya " ibu danish nak beli apa" jawab aku senang je takyah beli.....

Akhirnya beli kereta remote control je....rasanya dah bersepah2 kat umah ada....tu pun kejap je mainnya last2 semua entah kemana....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...