Nuffnang

Monday, January 18, 2010

Mmg Mengegarkan Pawagam.....


Bukan bergegar sbb bom ke apa ye...bergegar dgn gelak ketawa org.....mmg best la cite Adnan Sempit ni mmg tak rugi pegi tgk......kelakar tak hingat....w/pun cite berunsurkan mat rempit tp byk scene yg kelakar sampai kisah mat rempit tu tak nampak sgt.....

Kalau aku sorang gelak mmg la tak heran sgt tp ni semua penonton gelak sampai cam takleh berhenti dah.....tak sia2 danish merenget dari minggu lps ajak g tak......sapa2 yg belum tgk mmg aku suggest g tgk mesti best punya......so kepada kak sab g la tgk cpt ye hehehe.....watak yg Sam bawa punya mmg menjadi selamber je dia...suka lak aku tgk dia berlakun dlm cite ni.....

Budak yang tak sabar nak tgk wayang...dah la baju tu besar sbb baru beli....takpe cam biasa pakai kali kedua cfrm akan mengecik....takde tahu la baju tu mengecik ke danish yg membesar hehehe....

Sabar menanti wayang start....

Mcm biasa la danish kalau dah sampai jusco cfrm nak g main kt playground dia.....mainan paling dia suka car race la.....

Ayah ada dia la kena melayan...masa ni la danish nak mendera ayah dia....aku leh relak je sambil tgk diorg main...

Tekun main tp yg penat ayah la kena tekan pedal hehehe....Pic semua tak cun sbb pakai Hp je....tak kuasa aku nak pakai digcam depan org ramai2.....karang org pandang semacam lak......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...