Nuffnang

Saturday, July 18, 2009

Meningkatnya Usia....

Tepat pkl 12.05 mlm ni genap la umo aku 27 thn…huhu tua dah aku ek…3 thn ld dah masuk 30an lak….skrg ni cpt btl masa berlalu….pejam celik2 meningkat setahun umo….takut pun ada makin lama maki n tua….tp nak bt cam manakan semua org akan tua…so sok kami cbrate kt langkawi je la….kebetulan lak masa bday aku kitaorg g bercuti…so masa ni la leh release tension….klu arwah mak & abah aku ada kan seronok….dulu masa kecik2 mmg wajib celebrate bday aku….tiap2 tahun mak aku akan masak beria jemput org mkn….kira meriah la gak ada tiup2 lilin segala….smpi umo aku 21 thn gak la sambut….knapa sampai 21 thn je kan…sbbnya masa umo aku 22 thn mak aku dah kembali kerahmatullah……skrg ni takde maknanya huby aku nak sambut beria2…klu aku minta pun kena kutuk je la….stakat dia belikan kek tu ada la…..sedih je klu igt kisah2 lampau ni….sbb aku byk kenangan pahit kehilangan org yg tersayang…..so dah naik setahun umo ni kena la ada azam baru kan....azam aku thn ni nak dapatkan adik tuk Danish boleh hehehe……
Masa ni umo aku stahun rasanya...mcm pernah ku kenal bdk sblh tu...sapa ye...
Pic ni lak umo dlm 4-5 thn...
Ni la celebrate terakhir yg disambut besar2an...masa ni umo 21 thn dh tunang pun...bdk kecik tu bkn danish ye anak buah aku adam.....

4 comments:

Awa Khuzailah said...

pics atas tu kak seli ke?..coz ade mcm muke haris plak awe tgk.hehe. By the way Happy Belated Birthday akak..semoga pjg umur & dimurahkan rezeki (dpt baby) insyaAllah...ameen

Alyda Ali said...

ye la sapa lg..dh cm haris tu mak dia la tu hehehh...

Saliza said...

woi2 aiseh pe nih letak gambo dolu2. hahaha *malu2* dah la ade puting tergantung tuh aishhh. apsal muke aku takut2 jek tuh ek.
ko tunggu nnt aku sabotaj pic ko plak. hahaha

tp betul la kan tetiap thn mesti sambut besday. biasa ah kite kan anak manja haha. aku x igt plak last aku sambut besar2an bile.

awe, ade ek muke haris huhu

Alyda Ali said...

whahhaa nasib la dah terselit kat citu kena la publish sekali...ok la tu kecik2 je pakai puting gantung2...besar pakai hphone lak gantung2 hehehe....haah kan best je zaman kecik2 kita....knapa besar tak best sgt ek hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...