Nuffnang

Monday, July 20, 2009

Bersiaran dari langkawi....

Pg2 aku dh takleh nak tido...slmt buka lappy ada line internet...so leh layan blog & FB jab.....danish & huby sedap lg layan mimpi aku lak dh tak tahu nak bt...jab g bersiap2 trn BF trs kuar jln....smlm sampai2 berkejar2 g beli brg....so semua coklat2 kiriman korang dh slmt dibeli so tgu je nanti je.....ok la nnti update lain lak....takde idea pg2 buta ni nak cite pa...so byee....

2 comments:

Awa Khuzailah said...

akak..xckp pon nk gi langkawi.ni yg marah ni..nk kirim coklat gak.adeih..kesian la kt saye.saya mane leh miss coklat ni.mak..uwaaaaa...

Alyda Ali said...

whahha rilek2 dah beli dh coklat tuk awk...mana tahu kot2 mak buyung tak suka mkn coklt dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...