Nuffnang

Saturday, July 18, 2009

Danish baby timun....

Hehe kelakar lak tajuk n3 kali ni....cam mana aku leh letak timun lak kan...sbbnya ada cerita disebalik timun ni...sorang sepupu huby ni dia geram btl tgk danish masa kecik2...tiap kali jumpa mesti dia panggil danish timun sbb bulat2 cam tu....skrg anak ke-2 dia pun cam timun gak aku tgk bulat je...Danish masa lahir adalah 10 budak hitam hehe...ntah knapa lak dia hitam ikut sapa pun aku tak tahu....nak kata aku dgn huby hitam takde la hitam sgt....huby aku klu org kata danish hitam mula la sentap...yg mgata pun adik beradik dia sendiri gak hehe...al-maklum la anak2 buah huby semuanya putih melepak sekali kuar danish hitam mmg kena perli je la.....slmt danish besar ni mkin cerah skt...kalu tak lg haru....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...