Nuffnang

Monday, July 20, 2009

Cabel Car & Underwater World @ Langkawi...

Huh begitu pantas aku update pasal langkawi ni kan.....blm blk KL lagi dh sbk nak update...bkn apa ptg2 ni dah blk hotel tak tahu nak bt apa...tambah huby aku dh layan mimpi dia...so apa lg... untung gak bw lappy ni g vacation...time2 boring leh layan....danish pun dh boring la tu...tak dpt mandi kolam kt bwh hotel bantai mandi kt dlm tab bilik air whahaha...suka ati la danish janji bahagia.....




Semua kt area cabel car...sedondon tak bj kami bertiga...



Ni lak underwater world...ala kecik je tmp ni cm bazir je msk dah la mahal...takpe nak merasa lain kali takde maknanya nak msk lg....

2 comments:

LanaBusyBee said...

aaaaaaaaa tingat saya g langkawi dengan pdot..berjalan2 di dalam underwaterworld hehe...akak dh penah g aquaria x? lagi la xberbaloi g aquaria huhuhu...pdot kata masuk underwaterworld, mcm berjalan satu kedah ahahaha...

Alyda Ali said...

ye ke akak rasa cam kecik je takde apa pun...mmg rasa bazir sgt dah la mahal....ke akak yg tak tahu ada byk lg tmpt dlm tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...