Nuffnang

Friday, May 1, 2009

Adoi la...

Hehehe aku beradoi2 ni bkn sbb sakit...tp sbb aku dah tersalah beli da...aku mmg dh lama plan nak beli karpet ni...mula2 igtkn nak g cari kt nilai cuti ni...sekali disebab ketidaksabaran aku huhu aku dh terbeli kt bangi ni je...sbbnya masa aku kuar duit smlm, sblh bank tu mmg ada kedai karpet...ternampak lak yg aku mmg cari2...aku dh rasa cm muat2 je sbb hall aku kecik je kan....trs confirm byr whahhaha....blk2 letak alamk kociknya cm tak sesuai je...trs cal huby bgth...siap aku kali ni kena bom sbb tak sabar2...aku suh huby tgk blk keje cm mana sesuai ke tak...danish pun pandai ckp " ala keciknya ibu whahaha...

So keputusannya skrg pakai dulu nanti beli yg lain...sbnarnya kedai tu leh je klu nak tukar lain tp taknakkk sbb aku dh suka sgt dgn corak tu...aku bgth huby nanti yg tu leh letak kt dlm bilik wahahha...lps ni dia lak kena kuar duit belikan hangin je laki aku hehehe....

2 comments:

Awa Khuzailah said...

Cantik2..Tapi kocik
Buat sementara ni ok ape letak situ. Nmpk cute.hehee

Alyda Ali said...

hehehe sbanrnya dh beli lain...tp mls dh nak update kali ke-2 ..soknya juga ajak zul g nilai cari lain...sakit je mata tgk kecik sgt hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...