Nuffnang

Tuesday, April 28, 2009

Besar vs Slim

N3 ni bukan pasal org ek...bukan gak pasal aku dah slim ke huhu mungkin tidak lg kembang ada la....sbanrnya ada lah pasal tv aku....

ni tv aku yang telah digunakan bertahun lamanya....

besar gabakkan...tp aku hargai w/pun besar byk dah berjasa dgn kitaorg..

tapi skrg dh tak gemuk lg dah slim aku dietkan dia hehehe...

takde la ni tv lain aku saje je beli lcd lak sbb nak lekat kt dinding....maklum la umah aku hall kan kecik je...klu pakai tv lama tu rasa dkt sgt dgn muka....huby aku ada budget lbh leh la tukar...kalau tak berangan je la hehehe...

4 comments:

LanaBusyBee said...

waaaaaaaaaa...nnt g beraya kt umah akak, xde dh la dekat dgn muka lg nk tgk rancgn raya agagaga <---ada ke pi umah org nk tgk rncgn raya , loqlaq tul la hehehe

Alyda Ali said...

whahhaha tu la faktor utama beli lain...kalau tak, takdenya...bazir je tu pun yang lama kena mskkan dlm blk...cam sempit je....ada sapa2 nak beli ke tv lama tu hehehe...

Awa Khuzailah said...

ok2..ade kemajuan mcm tuan die gak. Eh tuan ke puan ek??

Alyda Ali said...

hehehe puan la...tp kemajuan puan dia semakin membesar whahahaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...