Nuffnang

Monday, January 19, 2009

Warehouse Sale Viss, BUM, Dr.Cardin


Aku kan mmg pantang dgr warehouse sale ni...disebabkan awa sms aku bgth ada warehouse kat area umah dia utk kasut dan hbag jenama viss,bum, dr.cardin apa lg kelam kabut aku masak sbb nak pegi hehehe....tambah lagi kebetulan sepupu aku ima ada kt umah so apa lg mmg jadi je pegi....mula2 mls nak bawa danish biasa la bw dia confirm mcm2 dia nak...w/pun takde mainan brg lain yg ada sesuai tuk budak2 mesti dia nak gak...masuk2 je dlm warehouse tu dia nampak kasut awal2 danish dah pesan kat aku cari kasut tuk dia huhuhu....biasa la dh ajar dari kecik g soping dia dh terror la...ye la mana tumpahnya kuah klu tak ke nasi kan kan....apa lg melilau aku cari kasut2 kat c2...tp sbb budget terhad aku takleh la sambar byk...mmg murah la harga dari RM5...aku cuma dpt beli 2 pasang je danish lak aku belikan sandel Dr.Cardin je...dasyat kan anak aku sandel pun Dr.Cardin tp tu ssb warehouse je la aku mampu beli kalu tak jgn harap la aku belikan.... danish lak sebenarnya sebuk nak sport shoes BUM tp less skt je 20% so cancel lain kali je la ye.....warehouse sale ni dari 13-23hb Jan ni sapa nak pegi sempat la pegi lg....



3 comments:

NuRuL said...
This comment has been removed by the author.
Saliza Shahril said...

nak pegi jugakkkk. nak cr kasut sukan haris ngan kasut aku. ko nih bukan nak ckp.

Alida Ali said...

huh kang ckp taknak g bazir air liur je...kan selalu bg info cam tak berminat... kami cuma bg info pd yang berminat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...