Nuffnang

Thursday, January 22, 2009

Letihnya...

Sejak dua menjak ni aku tak tahu la kenapa rasa letih sgt...nak kata aku pegnen ooo mungkin tidak..balik je umah mesti kena rehat dulu...lps tu kena gagahkan juga buat keje apa yang patut...kalu tak alamatnya rumah aku jadi tunggang langgang....maybe sbb kat ofis kerja terlalu byk kot...almaklum la project berpuluh2 juta yang effectnya kat aku la diorg kejar dulu.....kalu kat ofis bila dah penat sgt buat keje aku akan relak jab sambil tgk blog2 org tuk release tension...lamanya nak tgu mggu nak g release tension bercuti...takpe sabaq ek mggu ni cuti 4 hari aku nak rehat secukupnya......
Bila tgk gambar ni nampak cam lesu je muka aku..dan yang paling aku takleh terima dah nampak cam ada eyebag je kat mata aku dan lebam huhuhu...apa aku nak buat ek...baru sorang anak dah jadi cam ni kan...agaknya sbb jadual aku dah berubah sejak danish mula sekolah kot....kalau penat badan aku leh kurus ok gak hehehe.....so kena cari suppliment la kot bg tenaga blk....skrg ni kalu huby aku cuti mmg aku amik kesempatan rehatkan diri bio huby aku je yg jaga danish tgkkn homework semua....cam smlm konon nak rehat je lepak2 atas katil sekali terzzzzzzz sampai pagi hehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...