Nuffnang

Monday, January 19, 2009

Digital Camera


Ni la kamera aku yang nyawa2 ikan nak tunggu padam tu...hari tu tanya kedai nak repair pun cina tu ckp bazir je sbb mahal dlm RM200+ baik beli baru...so lps huby tahu dia pun suh beli lain je...so apa lg aku start la membodek huby nak beli baru hehehe....lps dpt green light dari huby aku pun start la servey tgk mana yang menarik....mula2 igtkan nak beli canon gak...tp semua kamera aku jenama canon cpt jahanam so aku decide nak cari brand lain lak...so setelah bincang dgn huby aku pun berjaya la sambar satu brand ni tadaaa.....

Olympus FE-360

Aku pun sebenarnya tak plan pun nak beli Olympus ni....sebab aku dpt tahu olympus ni lbh thn berbanding kamera lain...maklum ni aku ni kan pakai ganas skt so kena cari yang thn lasak...budget aku pun lari gak beli olympus ni...tp dah huby bg green light so apa lg baik aku sambar cpt dari dia ubah pikiran hehe....apa lg bila aku ckp ok je huby terus zass byr...yang pasti I likeee....

2 comments:

Saliza Shahril said...

wahh beli dah ke. biru gak tuh. sakan la tuh nnt bergambo. asih bersedia la nnt ngan gambo ss die haha

Alida Ali said...

whahaha hampeh je..haah la dah beli sama la kaler tu...takde kamera pun tangkap gak gambar ss...tambah yg kamera ni leh setting tuk tangkap gambar ss hehehehee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...