Nuffnang

Wednesday, January 28, 2009

Terkurung

Hehehe aku rasa nak tergelak lak kalu igt kes ni..bukan danish je yang terkurung, dgn aku2 sekali terkurung...terkurung lak antara pintu dgn pintu pagar umah...cite dia sbb danish la tak sabar2 nak g main basikal kat taman...aku lak dlm keadaan kelam kabut mmg dah tahu kunci umah kt atas meja...tp cam mana leh lupa lak nak amik...sekali pintu dah ttup baru pasan kunci takde....konon2 perasan pagar tu dah terbuka la rupanya2 sama gak terkunci...dah la kawasan kecik duk la kami dua beranak sampai huby aku blk...huhu hangin je huby aku br sampai ofis kena balik lak hehe...Danish dlm tmp sempit ni pun boleh main lagi...

Ni la rupa keadaan aku masa terkurung tu whahhaha kelakar lak bila igt balik....

2 comments:

Saliza said...

wahaha aku bc pon nak guling la. seb baik ad ehenpon kalo x ko tunggu la situ ek sampai kul 2 pagi haha

Alyda Ali said...

tu la psl btnya tak bw hphone mati katak la tgu zul blk pg whahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...