Nuffnang

Tuesday, December 16, 2008

Main Basikal

Semalam aku cuti atau lbh tepat lg aku MC hehehe..danish skrg pantang aku cuti mesti ajak main basikal tak kira la kat bwh umah atau kt tmn cempaka...so smlm sebab aku tak larat aku bawak main dkt bwh umah aku je la....basikal danish ni pun aku nampak cm dh kecik je dari badan dia..tp takpe ayah dia dh janji hujung bln ni beli basikal baru tuk danish hehehee...akan aku tuntut w/pun bukan barang aku whahaha....
dalam lif nak trn, muka bgn tido....Muka aku tanpa mekap atau pun bedak lbh tepat lg muka baru bgn tido whahahahaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...