Nuffnang

Wednesday, December 17, 2008

Kes buang anak...


Sedihnya aku baca kes buang bayi ni...selama ni byk gak kes2 cam ni aku baca...tp kali ni aku tersentuh sgt sbbnya baby ni masa diorg jumpa tgh hisap jari sebab kelaparan...tergamak betul org2 bodoh ni buang baby cam tu je...tambah2 dlm magkuk tandas lagi....tak berhati perut langsung...org2 lain yang sebuk usaha habis duit nak anak punya la ssh termasuk aku (huhuhu kesian kat aku kan)...yang org2 bodoh ni senangnya je lps bersalin buang cam tu...bintang pun sayangkan anak...bila aku tgk muka baby tu sayu je aku rasa....naluri keibuan aku tgh membuak2 skrg ni bila tgk baby2 comel ni....cuba korang tgk muka baby tu suci je kan...klu ye pun taknak baby tu letak la tmp yang elok2 sikit cam masjid ke......Kalau bg kat aku pun takpe aku sanggup jaga....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...