Nuffnang

Tuesday, December 16, 2008

Cat yg Cute

Cute kan patung cat ni..sebenarnya aku beli tuk bg hadiah kat org...aku beli pun last minit sbb kak sab yg igtkan salah sorang bdk praktikal yg rapat dgn kitaorg last hari ni...so aku share la beli hadiah ni tuk budak tu....bila dh blk nampak comel sgt2...ni buat aku rasa nak g beli tuk diri sendiri lak hehehe...yang bwh ni lak pose kami dgn bdk tu lak hehehe...

3 comments:

Saliza said...

alaaaaaaa fatihah dah abih ke. iskh apsal aku tatau. ala x dpt jumpe die dah. sob sob.

Alyda Ali said...

dh akhir la jumaat lps...nanti suh la ayu bw dia dtg cni hehehehee

rinaz said...

ala..
xyh riso,dia kt kalo sopping dia dtg KL,hehehe
de la can jmp kot;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...