Nuffnang

Tuesday, December 16, 2008

Nursery Bunga

Lps blk dari HUKM SIL aku lak ajak g beli bunga..mula2 aku igtkan bunga plastik rupanya bunga hidup...so disebab aku mmg biasa g nursery bunga kitaorg bawa la dia g nursery bunga dekat area kajang yang biasa aku pegi....w/pun aku demam, tapi disebabkan jln demam aku confirm ok punya hehehe...mula2 huby aku ye2 je ckp kt mak dia aku tak larat kot nak g sebab demam...tp bila tanya aku laju je hehehehee...mak mertua aku pun faham sbb dia ckp biasa la perempuan....lgpun aku mmg ada benda yang nak beli kat nursery bunga tu....SIL aku kat kedai bunga pun habis beratus2 memborong...tu pun nasib MIL aku sekat klu tak mau sampai bumbung kete letak bunga hehehe...

danish ni kitaorg nak blk baru dia turun dari kete sebab dia tgk CD dlm kete, kalau tak teruk aku nak layan tambah2 ada kolam ikan lg kat nursery bunga ni..
Ni la keadaan bunga2 yang SIL aku borong..tu pun kalau boleh nak beli yang besar2 bagak.....

Ni la rupanya tempat bunga yang aku nak beli tu...akhirnya dpt gak, takde la nampak serabut sgt kat balkoni aku yang kecik ni...

3 comments:

Saliza said...

aku pon nak cr pokok2 kecik. nak tanam dlm jelly jek haha. aish bile la nak pegi nih.

Alyda Ali said...

ala setakt tmn dlm jelly amik je kat luar mana2...nak beli buat apa...

Saliza said...

amik kat ko jek la ek. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...