Nuffnang

Tuesday, October 28, 2008

Weekend yang padat.....

Weekend ni walaupun cuti panjang 3 hari ari tapi aku still tak leh nak rehat sebabnya setiap ari ada je aktiviti yang dah dirancang..

Ok aku mula kan dengan...

Sabtu (25/10/08)- Hari ni aku buat open house utk ofismate huby aku, mmg penat gila2 babas la..dari malam jumaat tu balik keje cargas memasak dan kemas umah..aku memang tak suka buat semua dlm satu masa takut tak cukup tangan...so mlm tu aku mulakan tugas2 yang mana patut dulu...sampaikan aku dh tahap kritikal dh penat mlm tu..aku sms huby minta tlg mop dan cuci kipas..slmt dia ckp okies..pg sabtu tu aku terjaga tgk huby takde lak kt sebelah..igtkan br kul 3-4 pg..aku dgr kat luar bunyi tik tik igtkan dia buat apa kuar2 bilik tgk dia tgk susun pinggan mangkuk yang dia dh basuh atas kabinet..huhuhu tu aku rasa takde lak dlm senarai sms aku tadi heheheehe..huby aku janji kwn2 dia dtg awal tapi tunggu punya tunggu kul 3.00 ptg br sampai..member aku lak patutnya dtg kul 3.00 tp kul tp sampai kul 5 lbh...

Antara menu yang aku masak..



Ahad (26/10/08)- Ahad aku takde la penat sgt cuma g open house umah orang la..hehehe kali ni pegi mkn lak takyah masak kat umah...lepas g umah ofismate huby tiba2 huby plan nak g umah adik dia lak kat subang sebab dh alang2 dekat so aku ikut je la...lagipun danish mmg dh lama nak g umah chu dia nak main dgn baby...

Isnin (27/10/08)- Hari ni lak aku mmg dah plan awal2 dgn kakak ipar aku nak g berjaya time square bawa budak2 tu main sbb dah lama tak g tempat cam tu...selalu pun g mandi je kat desa water park...masa mula2 bgn tido aku tiba2 terpikir kalau g genting cam best gak..so aku suggest kat huby, dia pun ikut je..aku kelam kabut cari hphone call sepupu aku yang duk kat genting..tapi dia lak bgth baik takyah dtg sbb ramai gila org, dia nak parking pun ssh...last sekali berbalik kepada plan asal g time square...budak2 tu srnk main tak igt letih langsung, aku ni rasa nak tertido dah..mana tak nya dari kul 11 sampai kul 5 duk situ...aku pun main tak sampai 4 mainan pun..baru kami yang tua2 ni nak naik main, danish dgn cousin dia dah nangis2 dah whahhaha...geram je aku..tapi kami buat bodoh je naik bio la korang nangis duk diam2 dgn ayah heheheheee...sampai hari ni perut aku rasa mual lg nak muntah penangan main semlm tertunggang langgang aku dibuatnya...







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...