Nuffnang

Wednesday, October 22, 2008

Tag Dari Ruby

The Rules ;

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog


7 facts about me (yg korang belum tahu lagi)

1. Aku memang pantang kalau bersepah..kalau dekat umah mmg keje rutin aku kemas rumah sapu sampah segala..kalau ikutkan sehari mau 4-5 kali aku sapu sampah...yang peliknya tiap kali menyapu ada byk gak sampah mana lah datangnya benda2 asing tu...danish dah tahu sgt dah peraturan dlm umah tu( aku la yg bg peraturan tu) tiap kali nak masuk tido semua barang2 mainan atau apa yang dia sepahkan mesti kena kemas..kalau tak jgn tido whahahahahaa...so sekarang secara automatiknya takyah suruh danish dah tahu apa yang dia kena buat huhuhuuu....

2. Aku kalau boleh malas nak duk umah sbb aku rasa banding keje dgn duduk umah, duduk umah lg meletihkan aku sebab setiap saat buat kerja,kerja,kerja...sampaikan huby aku pun pening tgk aku asyik kehulu kehilir hehehee..tu sebab tiap kali cuti,kerja kami plan nak keluar g mana jalan-jalan...

3. Aku rasa ramai yang tak tahu cam mana aku berkenalan dgn huby aku...huhuhu kami kenal di alam cyber (chatting masa tu msuk kpg,lanun semua hehehe)...dulu mmg aku ssh nak caya kenal masa chatting leh sampai kawen...so skrg dh terbukti berkesan (cthnya aku lah hehehe)...

4. Aku pernah koma satu masa dulu selepas bersalinkan anak aku yg debab tu...ada lah dalam 3-4 hari aku terlantar tanpa sedarkan diri...semua ni pun aku dgr cite org je, ye la aku tak sedar mana tahu apa-apa...sapa2 yang lawat aku masa kat ICU mmg igt aku ni 50-50 je...huhuhu teruk la diorg ni doakan aku tak hidup lama lak...sampaikan huby aku dah tak bg dah aku bersalin lepas tu hehehe tragis betul la kehidupan aku ni...ada satu soalan bodoh dari sepupu aku..ada ke dia tanya "masa ko tak sedar tu ko ada g mana2 tak atau jumpa benda2 pelik ke" aku jawab la takde apa2 pun cam tido je..dia ckp lg " huh patut la tak insaf lagi, kalau tak ko mesti dh pakai tudung labuh dh skrg" whahahhaaa hampeh je....

5. Skrg ni aku tak sabar nak pegnen lg sebab impian aku nak anak perempuan..so wait and see je la....

6. Skrg ni kebanyakkan impian aku cam dah terlaksana cam umah sendiri, kereta, kerja tetap, anak, family....so apa lg ek yang aku impikan...tunggu aku nak pikir apa lagi hehehee...kalau dah ada benda yang aku impikan siap la huby aku hehheheee....

7. Satu lagi tabiat buruk aku yang tgh menular dalam diri aku adalah terjah warehouse sale..sapa yang kenal aku cam seli,kak sab & kak lily tahu la cam mana...pantang aku tahu ada warehouse mesti aku akan g walaupun tempat tu aku tak biasa g aku redah je, kalau tak tahu sgt huby aku jadi mangsa aku heret...tapi selamat dia sporting sampaikan dia lak leh cite kat kawan2 dia kat mana ada warehouse sale hehehee...skrg dia jd informer kat kosmo tu...tapi lps raya cm slow skt tempat2 buat warehouse tu....so leh la aku simpan duit sikit hehehee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...