Nuffnang

Wednesday, October 29, 2008

Jamuan Hari Raya eNC at Putrajaya

Hari ni 29/10/08, eNC buat jamuan hari raya dekat taman botani putrajaya..aku pun last minit baru plan nak g sebabnya last minit gak kami baru dijemput...makanan ok2 je la cam biasa eNC mesti kena ada kambing...mmg la aku akan kena balik darah tinggi ni kalau asyik mkn kambing je hehehehee...apa2 pun tgk la pic2 yang sempat diambil oleh jurufoto tak profesional ni....


5 comments:

Awa Khuzailah said...

Pic no. 2 tu knp?? wahahah..
chek kacau kak lily ke tu..wakaka

LanaBusyBee said...

alamak...mana pic ruby takde pun???ahahaha sbb ruby yg jadi tukang snap gambaqnya...uik panats no update blog

alida said...

bukan kak lily la tu awa..tu wawa la...biasa la chek konon2 nak beralkon hehehehee....

alida said...

huhuuu tu la sebabnya jgn pegang kamera pic tak msk muka kita hehehhee

LanaBusyBee said...

ahaha tgk blog ruby yer...ada gak tau pic ruby ahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...