Nuffnang

Wednesday, October 22, 2008

Mata Danish...

Semalam 21/10/08 aku amik danish kat nursery mula2 tak perasan pun mata dia merah sebab dia tak ckp apa2...bila ckp tgk muka dia baru perasan mata sebelah dia merah..tanya dia kena apa atau sapa buat...dia ckp takde sapa yang buat tercucuk je...tak tau la tercucuk dgn apa..... dia ckp gatal dia garu-garu....aku risau je buatnya sakit mata ke ssh nak htr g sekolah... tapi pg td dh pesan dgn cikgu dia kalau makin teruk suh diorg call aku je..risau gak kot2 nanti terjangkit kat anak orang lak...

punya la ssh aku nak tangkap gambar mata dia..al-maklum la mata sepek sgt..siap aku kena angkat2 kan kelopak mata dia hehehhehe...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...