Nuffnang

Tuesday, October 14, 2008

Streamyxxxx....

Yuhoo smlm aku dgn kak sab dah berjaya g register utk masukkan line streamyx kat umahh..excited tau lepas HR announce kan leh dapat benefit utk streamyx bg semua staff yang dh confirm... dan2 tu gak aku dgn kak sab terus g register....lepas ni leh la aku guna sepenuhnya kat umah takyah la menular buat kerja2 ni kat ofis...lagi pun dah lama btl aku tak buka multiply aku lepas ofis ni block multiply dgn frienster sampaikan acc frienster pun aku dah lupa...nanti boleh la aku create facebook lak cam kak lily ( nanti kita leh share ek kak lily hehehehee)..

Aku ni kalau boleh semua benda aku nak cuba bt tambah2 yang berkaitan dgn blog dan boleh masuk gambar..sebenarnya aku pun bukan la rajin sgt nak menulis blog ni sbb tak byk sgt cerita yang boleh share..tu sbb rasa kuciwa bila multiply kena block sbb aku dah tak boleh nak upload pic dlm tu lg...tapi lps ni aku akan mganas balik harap2 multiply aku tak kena block lg sbb dah lama sgt tak buka...mmg dah jd rumah berhantu dah sebab lama tak masuk heheheee...

2 comments:

LMj said...

hari tu tanya kak mazia pasal benefit tu...
dia kata dia bagi kat staff senior dulu... pastu yg onsite. Sebab kak lily nak apply... nak tanya cemana. dia cakap cenggitu plak. ada double std ke kat opis nie?

Alida Ali said...

tu la kak lily kami pun br dpt email ckp tu tuk yg manager atau onsite je dia akan dulukan...masa kami nak g register dulu tak ckp apa2..tak tahu kami ni approve ke tak gila la mana leh tutup nanti kena penalti..hangin tak...atau dia saje mls nak buat ramai2kan..abis tu sapa suh announce kan dlm friday session...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...