Nuffnang

Tuesday, October 14, 2008

Ngantuknyaaa

Alahai apsal aku rasa ngantuk lak ptg2 ni...takpe la update blog jab harap2 leh hilang ngantuk aku dari tgk system orafin ni je dari pagi td...tadi pg beria aku dgn wawa plan taknak mkn lunch sekali bila kak sab plan nak mkn maggie goreng aluha aku rasa tergoda lak hehehee...konon nak diet nak mkn buah je time lunch maklum la berat badan aku dah naik huhuhuuu turun punya la ssh tapi nak naik senang gila...aduii ssh la cam ni....

Nak cite sikit ni, sabtu hari tu aku g tanya harga untuk register danish masuk tadika..mak aiii gila la mahal dlm 700++ tu belum masuk byran montly dgn transit lagi...mgalahkan nak msk smart reader lak...aku rasa dulu pernah dgr kawan aku ckp msk smart reader pun baru 600++ je tu ok la mmg standard punya tadika...ni tak, dah la baru nak start buka tadika tu keadaan pun tak tahu lagi cam mana tp caj mahal cam tu...aku tgk buku2 yang dia tunjuk pun terkejuz aku, ada ke cam buku teks sekolah rendah..gila apa danish baca dgn tulis pun tak tahu lg bagi buku2 cam tu...cam tak logik lak aku rasa...dah la baru nak msk tadika utk 5 thn je...lagi satu aku rasa tak logik dia ada 2 semester lak..yg 700++ tu tuk 1st semester je 2nd semester nanti kena byr lg tuk buku lain dlm 100++...aku rasa dah cam nak masuk U je...aduhh parah ni kalau anak ramai...tu sebab aku rasa duk KL tak leh aku anak ramai hehehee...zul lak ckp register takpe brapa pun dia cuba argue montly fees je sbb maybe klu dua2 tadika dgn transit je dah dekat 300..sedangkan anak saudara dia masuk sekolah private pun baru 200++ je montly..

Harap2 sapa pernah htr anak masuk tadika blh bgth pandangan.... mana tahu kot memang cam tu ke rege dia heheheee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...