Nuffnang

Friday, October 31, 2008

Danish kena chicken pox..

Petang rabu lepas aku terima call dari cikgu danish...dia bgth badan danish ada bintik2 merah..dia ckp cam kena chicken pox je..aduh masa tu aku dh plan esok nampak gayanya kena la cuti heheheee...aku terus call huby suh amik danish kat sekolah sbb kebetulan mmg hari tu huby aku cuti...aku pun kul 5.30 je bergegas balik sbb huby aku dah pesan balik awal...sampai2 umah huby dah tunggu kat bawah nak bawa danish g klinik....

aku mmg hangin la dgn klinik annur dgn az-zahrah ni... diaorg ni ada style suka suh dtg byk kali...Kalau byr sendiri mmg parah la gak tp selamat dua2 tu panel utusan dans ekrang annur dh jadi panel encoral lak...sedangkan aku rasa mmg dh sah2 aku nampak ada bintik2 merah dgn bijik2 berair...leh lak doc tu ckp tak confirm lg suh datang sok lak....takpe la aku ikt je...esoknya aku mmg cadang nak El je sbb nak bawa danish g klinik lg...kali ni aku mls dah nak g annur so aku g la az-zahrah konon nak test panel baru yang encoral buat (whahah saje nak abis kan duit encoral lak selalu pakai utusan je)...Kali ni doc tu ok sikit dia dgn aa bijik berair tu dia ckp confirm la kena chicken pox...so aku cuba la minta mc sbb aku dh cuti...sebelum ni minta diorg tak bg tapi sbb doc ni baik dia bg gak la tp tuk hari tu je sbb dia ckp kes ni cm kritikal dia leh la bg huhuhuuu...nampak gayanya lama la danish tak leh g sekolah...ni pun sbk nak g sekolah sbb skrg dia tgh rajin nak ke sekolah....nanti berbintik2 la badan anak aku tu cian danish kan...takpe danish tahan ek sakit, danish kan kuat dan nak jadi besar cam ibu heheheee...Gambar budak baru pakai ubat kat badan..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...