Nuffnang

Wednesday, September 17, 2008

Update Terkini

Dah lama rasanya tak update blog aku ni.. hari ni dah 17 hari umat islam berpuasa...sekejap je rasa dah nak dekat raya hehehehee..aku ni takde lain yang pikir nak raya je cam excited lak tahun ni....sebelum posa dah sibuk beli baju raya semua...hari ahad lepas g alam sentral shah alam cari baju melayu danish dgn ayah dia...tu pun terpaksa g sebab kakak ipar dah ajak...dapat gak la baju danish dgn ayah dia kaler meroon so tahu dah skrg nak pakai tema kaler apa heheheee...so aku rasa dah hampir complete la kot barang-barang tuk danish kecuali sandal dgn kasut je lagi tu beli masa soping akhir kot seblm raya sebab gaji pun belum dapat lagi...aku punya barang pun dah mcm complete hehehehee...cuma nak cari baju kasual je lagi...whahahaaa gelak budak2 ofis ni dgr cam budak2 ada baju kasual lak...ye la mana tahu cuti lama biasanya kami kalau lepas raya ke-2 dah tak tahu nak g mana so decide g jalan...gila takkan nak pakai baju raya kalau jalan2 makan angin heheheheee.....tu yang kena cari utk baju jalan2 lak...cam kakak ipar aku lg la suh cari baju tido raya lak tuk danish heheheee...gila kan aku ni sama je perangai dgn adik beradik ipar aku...

Ini sandel & hbag aku rembat masa g whouse sale Alfio Raldo & kasut..Buat masa ni blh dikatakan tuk raya la gak kecuali terbeli yang lain hehehehe...

Ni baju melayu raya danish...Balik-balik terus test & tangkap gambar hehehe..ni la hasilnya lengkap dgn sampin dan songkok.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...