Nuffnang

Monday, September 22, 2008

My New Hair....

Huhuhuuu akhirnya misi aku utk merebondingkan rambut berjaya dilaksanakan ahad lepas...skrg ni aku dh jadi "new person" sebab stail rambut dah berubah hehehehee...boleh dikatakan khas tuk rambut raya la gak...untuk hari pertama semalam keje aku asyik tgk cermin je hehehee sampaikan danish pun jeles sbb rambut dia tak leh buat gerak-gerak dah sebab ayah dia dah potong minggu lepas...kebas gak punggung aku duk atas kerusi sampai 4 jam..takpe nak cantik punya pasal sakit pun tahan je heheheheee....




4 comments:

Awa Khuzailah said...

wakakak...org nk tgk muke depan.
betul ubah penampilan diri ni..
badan da kurus, rambut da lurus..eh mcm pantun la kan..hehehhee

alida said...

Huhuhu depan bahaya la nak tunjuk..ni boleh pandang belakang ek hehehee...tu perubahan untuk azam 2008 sebab azam yang satu lg belum berjaya...

LMj said...

jgn pandang belakang... wahahaha mcm hantu plak tgk kakakaka...

Saliza said...

wahhh lurus mcm pembaris la. nnt kalo kat inventory dah abih pembaris bleh bg rambot ko ek wahhaah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...