Nuffnang

Tuesday, August 26, 2008

Sedihnya....

Alamak sedih la tgk orang semua dah berlumba2 tgh pegnen, aku je yang masih seperti dulu huhuhuhuuuu....bila tgk danish rasa cam besar sgt dah ye la tahun depan dah nak msk sekolah.....main pun sorang2 je takde kawan, kadang2 cian gak tgk tp nak buat cam mana takde rezeki lagi....bila aku tanya "danish nak baby tak" leh lak dia jawab " taknak la danish nak baby chu( mak su dia) je....huhu haru la dia taknak adik lak cam mana...agaknya dah biasa duduk sorang dia tak nak ada org lain kot dlm hidup dia selain ibu & ayah .... cam mana sekali pun ibu tetap nak bg danish adik gak hehehehee...ada lak laki aku terkejut beruk bila aku ckp plan nak 4 org, dia ckp ramainya 2 pun belum tentu lagi dapat ....hampeh je....selama ni aku je yg SS(syok sendiri) plan sorang2.....takpe klu dah rezeki tak kemana kan...

Ni picture anak teruna aku yang selalu cari pasal dgn aku...skrg tgh gila dgn super hero Ultramen & Ben10


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...