Nuffnang

Friday, October 19, 2012

Mood Meroyan Nak Kurus...


Hati meronta2 nak diet nak kurus balik....x dapat saiz badan dulu bawah 59kg pun dh ok...bila agaknya berat ni nak mencemar duli jatuh dari angka 6...selalu kalau kurang dari angka 6 pun sekejap je dpt bertahan...nak diet melampau2 pun badan tak tahan....

See kuruskan masa ni...terlalu kurus...berat tak silap aku dalam 45-48kg je....masa darjah 6 aku agak chubby gak...lps tu berkerja keras diet tak mkn nasi..masuk tingkatan 1 aku dah slim....sampai kawen aku boleh bertahan bawah 50kg...apsal dulu senang je kurus berbanding skrg....org dah kawen ssh nak kurus kot kan...

Ikut genetik aku mmg besar2...kiranya klu aku blk belah family aku, aku la pakai kecik....tp tak kira nak kurusssss gak...tak kira ni...skrg pakai apa pun x ctk..nak beli bj cun2 pun rasa sakit ati sbb x muat...dulu saiz s pun masuk je bila sarung...skrg ni xde saiz xl jgn harap leh masuk huhuhu....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...