Nuffnang

Saturday, June 9, 2012

Syorga Blackberry..


Ada tambahan lagi citer Bandung...rasanya ramai org tau Bandung syurga aksesori BB...aku pernah baca gak dari blog2 org...sebelum ni pun pernah beli casing online org tu ckp beli borong dari Bandung/Jakarta...

So kebetulan otw nak g makan bakso kami nampak sepanjang jln mcm psr mlm diorg jual casing BB...meroyan kitaorg dalam van...nak berhenti mengejut gila la kot jln tgh sesak..rasa mcm nak terjun je whahaha...

Elok lak kedai Bakso tu area2 situ je...terus mkn cpt2 sbb tak sabar nak serbu tgk brapa rege casing2 tu....mmg murah gila2 punya la...aku terus jadi rambang mata rasa nak memborong semua....

Macam2 design ada kan...comei2 lak tu...aku ni mmg jenis suka tukar2 casing...jenis cepat jemu.....

Rege casing ikut design...paling murah dia bg 25rph....aku minta yg mahal pun sama gak 25rph...sbb aku nak beli 4....kira 4 100rph senang kira kekeke...pujuk2 dia bg gak....takde la ssh sgt nak pujuk cowok tu...tambah kami semua serbu kedai dia...soka la tu..rezeki dia mlm tu...


 Casing ni kalau beli on9 paling cikai rege RM20...casing ni silicon tau tutup sampai keypad...suka sgt3...


Aku beli tiga sama design cuma kaler lain2..tiba2 tingat member kt ofis yg tak dpt  join...kitaorg semua pakai BB...so belikan utk diorg leh kami pakai sedondon....baik tak aku....baik la sbb murah sgt...duit kita dlm RM8 je hehehehe...


Paling aku suka bling2 ni..patutnya rege yg ni mahal skt..tp aku minta gak sama rege...paling best casing2 kt sana semua jenis silicon...selalu klu kt KLjenis mcm atas ni semua plastik...senang patah....kalau silicon ni tahan sikit...

Balik sini menyesal tak beli yg design hello kitty...rasa mcm nak terbang ke Bandung lagi sekali...takpe bln 10 member nak g lagi...nanti akak nak kim casing BB leh tak wawa hehehe....








2 comments:

Lia said...

cantiklah yg pink tu ada blink2 lg.. hehee

Alida Ali said...

Casing kt sana mmg cantik2..mcm2 design ada..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...