Nuffnang

Monday, June 11, 2012

Super GT3 2012...


Smlm g Litar Sepang tgk race keter....mcm biasa tiket dpt free hehehehe...tiket dpt 2 je...slmt utk GT Japan ni budak2 masuk free....

Panas sesangat smlm...kul 2pm sampai Sepang...huby dropkan kami dulu kt pintu masuk kemudian dia cari parking...bajet mmg parking jauh la mcm sebelum2 ni...tp sbb ada pass wartawan dpt la parking dekat sikit...selamat kaki aku hehehe...

Kali ni sepanjang jalan ke Litar diorg buat tertutup so takde la berpanas mcm dulu...dulu open...pameran kete pun semua berbumbung....

Mcm biasa la setiap kete ada Cikaro yang cun2...utk pelaris org tgk & bergambar...ada juga laki2 melayu x malu selamba je peluk2...ish2 pantang tgk awek cun...

 Aku suka kete hijau ni...cantik kaler dia...aku bukan cikaro yg berbayar ye...aku cikaro gemuk yg interprem je hehehe...

Danish suh bergambar dgn Cikaro2 ni malu...so ayah kena la join sekali....ayah mmg suka kan kan kan...

Ini kena paksa bergambar sorang2 dgn kakak model ni...tgk muka tahan marah & tahan malu....takpe danish kakak cikaro tu lagi kecik dari danish tau....

 Danish suka sgt kete ni sbb ada Messi...konon2 peminat sgt la kan...tgk bola je dia tido hehehe...geng sgtttttt la dgn ayah....


Race start kul 4...bayangkan lama gila menunggu...sekali masa nak snap pic guna DSLR memory kad problem lak...takleh guna suh format...gila apa...slmt la segala bapak gadget kami bawa...so leh la guna...

Jalan2 nak ke grandstand ada lak booth Canon...g tanya sekali diorg cek kt camera diorg pun takleh...aku saja gatal tanya ada jual memory kad tak...sekali ada yeeeaaayyyy....tanya rege ok la takde la mahal sgt utk 8gb...so aku pujuk huby suh beli....pujukan berjaya...tp kena g topup touch & go dulu....sbb dlm tu semua benda nak beli kena guna touch & go...dah mcm kt Trans Studio lak.....bila dah beli baru leh snap picture cantik2....

Kami tgk dlm 3 lap je kot...mls nak tunggu lama2...otw nak blk smpt snap blk pic2 yang cantik guna DSLR....bls blk masa datang guna camera digital dgn tab je...gambar semua kelabu asap hehehehe...

Dekat pintu keluar ada lak awek2 jepun ni atas stage...ntah apa dia ckp aku pun tak faham...ckp bahasa Jepun igt org Malaysia faham ke cik kak oiiiiii....

Balik dari Sepang trs ke Beranang mau mkn durian...heaven btl dpt makanan durian tambah2 durian free dari dusun....abang aku la jemput sbb durian baru luruh....

Jemput tgk hehehe....nak jemput mkn mcm tak logik...so tgk je la...nak mkn buat sendiri ye hehehe...gila kentang bestnya dpt mkn durian pulut & santan ni...lama btl aku x mkn mcm ni...mesti abang aku pun teringin tu yg suh wife dia buat..

Dulu2 masa arwah atuk & mak ada diorg selalu buat mcm ni...tp masa tu aku tak suka lak mkn...bila mkn teringat arwah atuk dulu suka gaul semua sekali nanti mkn guna sudu...berbayang2 muka kepuasan dia masa mkn....rupanya mmg sedap.... aku je yang tak reti bersyukur masa sekeliling umah penuh buah durian....sekrg dah tak duduk kpg terhegeh2 cari sbb teringin....



2 comments:

Pn Syg kpd En. Beh said...

Mampu telan ayaq liur je lah tengok durian tu

Alida Ali said...

Sapa suka durian cfrm terliur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...