Nuffnang

Monday, May 14, 2012

Free seat laaaa sangattttt....


Hari ni wpun dh ptg aku still bluess lagi..monday blues...sbbnya ngantuk yg amat...semua gara2 smlm tido lambat...mengadap website AirAsia...

Free seat la sgt sampaikan kul 12.30am pun jenuh menunggu kt waiting room...aku rasa mmg btl2 ada kt waiting room kt AirAsia nun...mata dah senguk2 nak tido..tp tahankan juga... last2 aku surrender suh huby je tgu....siap pesan kalau dh masuk page AirAsia cpt2 kejut....tp baru nak msk bilil tgk dh dapat masuk...bergegas aku berlari balik ke notebook....slmt bkn rumah papan...klu tak ada yg pecah lantai sbb aku berlari sekuat ati kekeke....

Tp macam hampeh...sama je takde yg menarik pun....semua dlm Malaysia lak tu...takkan baru 30minit dah abis seat kot...ke aku yg tak pandai...aku dpt cari yg free seat ke KT je...tu pun masuk tax utk 3 org pegi balik RM138.00...tp taknak la...fobia aku nak beli tiket flight ke KT dah..ada citer ngeri sikit....

Ngeri ke?....Ngeri la juga...sbb ari tu aku beli flight ke KT konon2 feeling2 nak g Pulau Perhentian/Kapas la....sekali sbbkan aku yg careless x check kalender so terbeli tarikh 1 Ramadhan....uwaaa menyesal tak sudah...selamat harga tiket yg hangus tu RM150 je utk 3 org...kalau RM1500 mmg aku seret gak laki dgn anak g...tak kira la puasa ke tak...kalau mandi siang batal posa aku paksa mandi laut lps berbuka...kejam tak kekeke......so jgn cuba2 gatal citer pasal Pulau2 di KT dh skrg...aku dah kuarkan dlm list holiday aku...

Kesimpulannya non ado dpt tiket utk holiday thn depan..lagipun bajet thn dpn nak g 1 tmpt je tp jauhhhhh...jauh ke mana tiket ketahuan lagi...sama ada Beijing atau Ho Chi Minh...jom kawan2...usaha tangga kejayaan...caiyokkk....



1 comment:

finizaini said...

international mula kul 12mlm ni la derrr....tp AA bukan lg murahan mcm dlu la..zaman tu dh berlalu sbb skang fuel + tax sgt membeban kn walaupun 0 fare..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...