Nuffnang

Wednesday, October 19, 2011

Bangi Kopitiam..

Sejak pestime pegi mkn dgn SIL...aku dah jadi suka....asyik terbayang je Bangi Kopitiam ni...kalau blh tiap2 ari nak g...tp parah la kalau bfast saje 3 org dkt RM40++...sekali sekala boleh la ye...jgn ikutkan ati nanti mati uwaaaa....

Masa ni bawa danish pulak....sebuk dia pilih apa dia nak mkn...stail kt sini kena tulis sendiri...agak peraq bg aku yg baru2 datang ke sini kekekeke...

Aku dgn danish order nasi lemak....nasi lemak takde la meletop2 sgt biasa2 je.....tp ok la...kalau x sedap langsung mmg rugi aku byr mahal2...rendang ayam dia boleh thn.....


Danish dgn 3 minuman...tp bkn dia punya semua...dia yg ais blended tu je....gila la mkn nasi lemak dgn air blended...kalau aku mau terkeluar balik semua makanan....

Ini la bt aku terbayang2 nak datang lagi...huby mkn mee kari...aku rasa skt mcm takleh nak stop lak...huby tgk pun risau mee kari dia abis hehehe....tp dh g lagi sekali smlm lps balik dari Pusrawi.... tanpa pikir panjang aku order mee kari yeayyyy....

Puas ati bila dpt apa yg diidamkan...mengalahkan org pegnen lak...selamat huby layan bini dia yg tgh mood tak tentu arah ni....Tq Abang I luv U ketat2 la...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...