Nuffnang

Friday, July 8, 2011

Transformers....

Semalam amik halfday semata2 nak bawa si bujang sorang ni tgk Transformers....dia pun cuti sekolah kebangsaan ...2 ari sblm tu dia moody sbb ayah tak cuti lps blk Taiwan....so kena la amik ati si bujang ni....

Kebetulan huby pun mmg off smlm elok sgt la tu..aku pun mcm takde mood nak keje...elok sgt la tu amik halfday...penat la keje tambah tgk org senan2g je cuti mcm best je...tp aku nak cuti kena bajet takut tak cukup cuti sampai hujung tahun...lain la org yg byk lagi balance cuti....boleh la horey horey.....

Danish yg aku rasa bertambah gemuk...mcm mana la nak bagi dia kurus...risau lak tgk makin gemuk.....nak beli seluar baju pun susah....

Mcm biasa bila g tgk wayang wajib la danish minta popcorn.....kali ni utk Transformers bekas dia cantik....air & popcorn sekali...punya la besar bagak bekasnya....tp cantik....nak buka lak terasa hazab sbb susah sgt.....maybe gak aku takde tau skill yg betul utk buka.....

Bagi aku ok2 je la Transformers kali ni...tp rasa mcm lama sgt...duration pun hampir 3 jam.....rasa nak tido pun ada mula2 cite...bila tgh2 baru best sbb diorg berperang...masa ni la baru nampak semua autobot keluar....

Kalau g sabtu ahad rasanya penuh kot...aku g time keje org takr amai pun...ekon pun terasa amat sjuk....rasa beku hidung aku kekeke....

Esok cuti bestnya dpt rehat sepuas2nya....Selamat Bercuti Semua......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...