Nuffnang

Wednesday, June 22, 2011

Tudung Expresss....

Kegilaan aku pada tudung datang balik....gila dekat tudung je tau bkn gila btl2 hehehe...tudung express atau tudung cepat serkup jadi keutamaan aku skrg...rasanya semua org tau sbb skrg mana ada aku pakai langsung tudung bawal dah...semua tudung2 bawal dah ku masukkan dlm kotak duduk diam2 hehehe...

Terbaru panas di pasaran tudung express jenis takde awning keras...tp still pakai nampak mcm awning...klu dulu syria jenis melekap mmg aku tak layan...tak sesuai dgn muka bulotku ini....

Ini rupanya...senang nak simpan sbb awning tak keras mcm biasa...nak basuh pakai mesin pun ok je..tp aku blm la cuba basuh pakai mesin lagi .....

See bila pakai still mcm pakai awning yg keras kan...aku sukaaa....yg atas dgn aku pakai ni sebenarnya tudung yg berlainan...cuma warna je berbeza skt...yang atas tu member aku beli tp dia ckp tak sesuai dgn muka dia...so dia jual la kt aku hehehe.....

Cari kat luar mmg ssh la nak dpt yg cun2 wpun kt FF...semua yg tinggal corak mcm aku pakai tu je...yg kosong lagi la takde...semua org meniaga dah borong huhuhu.....

Nak taknak terpaksa juga aku skodeng blog on9 nak tgk yg jenis kosong....tp harga cfrm la lagi mahal dari beli kt luar ;)......

Sekali smlm masuk blog MiaStuffz ternampak dia baru upload yg cun2 jenis kosong...kalau yg lama2 punya cfrm semua out of stock...betapa cepatnya laku org meniaga on9 ni kan...pantang letak trs abis...aku apa lagi trs isi form sbb yg aku berkenan kaler ungu atas ni ada lagi...

Insyallah lusa sampai la kot tudung ungu ni....so sapa2 mls nak merayap ke Jln TAR atau pasar mlm leh la terjah blog2 online ni...antaranya MiaStuffz, Indiana Boutique, Auratudung.....ini antara yg aku rajin jenguk....tudung2 lbh kurang je cuma harga maybe berbeza sikit.....

Jom soping rayaaaa...raya kan dah nak dekat lagi 2 bln je.......aku tgk ramai tgh berlumba2 ganti posa skrg ni....aku takpe takyah ganti sbb aku posa penuh hehehe....tp kalau rajin nak gak posa bulan rejab ni...insyallah nak buat posa isnin khamis dpt juga ganti posa dulu2 yang tertinggal..

Selamat berbuka pada yg posa ari ni....


8 comments:

aanie said...

a'ah kan? tudung macam ni tgh in skrg...sy x beli lagi sb tgh mahal lagi skrg ni...tunggu harga dia turun dulu....hehe..

mama tims said...

alida pakai tudung camtu pon cantek jugak...

Alida Ali said...

Ssh nak dpt murah sgt....tp lama2 nanti tak in dah hehehe...

Alida Ali said...

Takde la cantik pun janji tak tembam ok lagi kekeke...klu awning melekap mmg X la tak sesuai langsung nampak bulat sgt...

gee ryder said...

i pun baru nak upload pasal tudung gak. baru beli tadi. yg awning lembut gak.mmg nampak takde awning langsung. jadi cam syria jer

ieda said...

aah cantik lah dikk terletakk je alida pakai .. jeles akak tgk .. risau kalau akak pakai x cantik lak .. huhuh tapi semua nie kena cuba dulu walau beli mana2 punn ..

hermm nanti nak try tgk online .. skrg nie dah trend beli online :)

Shahayu said...

akak pun selalu gak intai indiana boutique tu... selalu sambar gak la sehelai dua... hehehe.. suka fesyen2 yg terbaru yg budak2 opis blum pakai....

Alida Ali said...

Saya pun suka beli kt Indiana tu tudung dia ctk...tp klu rajin saya g trs kedai Fazli ferina sbb Indiana pun amik kt dia....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...