Nuffnang

Thursday, March 24, 2011

Ole-Ole Dari Singapore...

Konon2nya taknak beli apa sgt...cuma nak beli t-shirt utk kenang-kenangan.....tp konon aku tu mana leh pakai sgt kekeke...

Kebanyakkan souvenir je yg dibeli....aku kan pengumpul FM...so pantang nampak je la mesti beli....

Baju hanya utk aku dgn danish...utk huby takde sbb kang beli mahal2 dia taknak pakai so rugi je....hijau tu dpt free...tp utk gegirl....kalau utk boy pun cfrm la danish tak muat sbb saiz kecik sgt....

Ada 1 lagi hampir terlupa....panda bear...boleh jadikan batal bila buka zip kt perut dia pasti terbalikkan....so cute...skrg jadi hak milik danish....

6 comments:

gee ryder said...

byknyeee shopping...bestnyeeee :)
cantik² fm tu

Alida Ali said...

Beli yg murah2 je...mahal2 tak mampu...

ieda said...

aduh cumeinya panda tuu dikk .. so cute .. haaa agak2 dlm banyak2 FM tuu ada tak utk akak ekekekek :)

zatil said...

Alida, pass la FM satu ke sini :)

Alida Ali said...

Kak Ieda : ada nanti tgk la ye...

Zatil : sory sgt x belikan utk awk...nanti saya jln2 lagi saya igt awk ye hehehe..semua dah agihkan kt org so takde yg boleh dipass kat awk.....

mummysyafie said...

oh..dah sampai ke USS ke..syok nya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...