Nuffnang

Wednesday, March 9, 2011

Annual Dinner ENC 2011...

Semlm selesai juga annual dinner yg plannya agak kelam kabut...masa yg diberi mmg terhad sgt.....penat jgn ckp la...tu yg skrg aku ada kt umah terpaksa EL kekeke....maunya tak EL smlm dah la tido kul 3 pg....td nak bgn pun ssh sgt mmg tak mampu....so trs je la EL rehat puas2 esok baru ada mood nak bt keje......

Suasana sebelum mkn mlm....masa ni masih teratur lagi..lps mkn trs huru hara...tambah annual dinner bawa family...faham2 je la....

Aku ditugaskan bahagian registration dgn yus....adoi terpaksa pecut bawa kete sbb dah lambat....ingat aku paling lambat sampai 8.05pm...rupanya aku yg pertama urusetia yg sampai...masa ni tetamu dah ramai yg sampai....kecut perut sorang2 nak handle....slmt semuanya berjln lancar sblm CEO sampai...tu pun majlis lmb skt dari yg dijadualkan....aku mmg tak smpt nak dgr ucapan dari En.Azman(CEO) masa ni....sebuk duduk luar......yang paling hangin bila ada yang datang tp tak reply email invitation....huru hara la mana nak tempatkan diorg sbb meja cukup2 sapa yg beri kehadiran je....mmg nak kena sound la dgn aku....apsal la benggap sgt....sama ada tak bc email sampai abis atau mmg saje2 suka menyusahkan org....kalau takde meja pandai2 la sendiri cari tempat duduk.....staff2 baru lak yg bt mcm tu...kalau staff lama boleh consider lagi....

Habis settle kat luar baru la dpt masuk duduk ke meja sekejap sblm bt benda lain....danish pandai2 la bawa diri masa ni....mana smpt nak layan...

Kami wajib la duduk satu meja...kalau tak takde la geng nak bergambar kekeke.....smlm nak mkn pun takde selera....tak tau la sbb apa...samada mmg tak lalu mkn atau sebab penat sgt.....aku cuma amik rojak pasemboq dgn mushrom sup je.....org lain mkn nasi beriani mcm best je tp aku still takde nafsu nak amik.....danish pun aku suh dia follow kak sab,fizah & wawa je amik makanan....

Aku kira terlebih lucky la smlm wpun hanya dpt voucher jusco je.....tu kira dh best sgt la tu daripada biasa tak dpt langsung kekeke.....boleh la bt soping baju sepasang dua...aku kan mmg suka merayap kt jusco...kira sesuai sgt la tu....hadiah yg aku tiup2 tu tak dpt pun....mmg bkn rezeki aku cuma boleh tlg beli, pegang dgn tengok je la.....

Berakhirnya dinner smlm bermakna tamat la sudah aku sebagai bendahari KRIS utk sesi 2009-2011....ini kira event terakhir yang KRIS group aku buat....lps ni kena serahkan jawatan pagi KRIS baru...kalau thn depan ada annual dinner lagi aku cuma datang sebagai tetamu je la...bestnya hehehe....cpt2 vote bdk2 baru pulak utk jadi AJK KRIS utk sesi 2011-2013....baru diorg tahu langit tu tinggi ke rendah kekeke.....


4 comments:

Anonymous said...

bestnye kompeni ade buat annual dinner bagai..kat sini dah lame tak merasa sume tu..sob..sob..

edrina said...

akak dulu pun pernah jadi ajk KRIS ekekeke masa tu tahun 1999 ker 2000 entah..dah lama..lupa sudah..

Alida Ali said...

Makdara Terdiva : tu pun setelah saya keje kat company tu 4 thn kak....rasanya mcm 7-10 dulu je pernah bt sekali....

Kak Ed : akak thn 99 saya baru form 5 keke...ye la tu pengalaman jadi ajk KRIS yg mencabar....

LanaBusyBee said...

akak tau, yg tak register tu tetiba suka ati jer dtg, sbb derang dpt tau yg annual dinner tu wajib pergi, apa ke bengap la kan, staff2 yg senior xdak maknanya nk buat mcm tu, depa suma jenis reply email, ni yg baru ni la, ish sy geram ni ha huhuhu...pastu sy perli je la, ooo klu wajib baru dtg la yer, klu xdak tmpt duduk, xdak goodies mcm na? klu xdtg maksudnya jadi berdosa la sebab wajib? ahaha xpasal2 kena leser dgn saya geram ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...