Nuffnang

Tuesday, January 4, 2011

Terputus Sudah....


Waaaaa nak nangisss....ini la gara2nya main dgn danish...danish ni kalau start main dgn dia cfrm tak hingat dunia....main kasar gusti2 hehehehe...ye la anak laki takkan nak main masak2 kan....

Tgh sedap2 main dia nak jatuh tergolek....dia capai je apa yg dia sempat......igtkan rambut aku yg dia tertarik....sekali tgk rantai dah melurut jatuh......waaaaa dah terputussss.........

Rasanya kalau htr kedai sambung blk boleh kot...sayang la..... kira baru lagi beli masa raya hari tu....kalau tak boleh sambungkan kena la tukar yg lain......

6 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

mama danish, mau diganti baru la tu..
yg besauuu punyer, hikhikhik.. set as wishlist 2011 okes... ;-)

Alida Ali said...

Tu kena tgk budget lain la pulak...alang2 nak tukar kena besar lagi hehehe...

LanaBusyBee said...

boleh kak sambung balik, sediakan duit saja, sy dok sambung gelang saya, sket je pun rm20 huhuhu

Alida Ali said...

Mmmg patutnya leh sambung...tp tgk jenis gak...takut sbb akak punya tu yg putus bhagian tu mcm bulat2 takut ak leh...

adianiez AIDA said...

waaaaaaaaaa memang patut nangis!!! waaaaaaaaaaaa!

Alida Ali said...

hehehe takleh nak bt apa dah...nak nangis pun x larat dah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...