Nuffnang

Tuesday, January 25, 2011

Semangat Yang Hilang....

N3 mcm tajuk lagu XPDC kan...tp takde kena mengena langsung...

Ini kisah ahad lps.....konon2 semangat sgt nak jogging...ini pun tiba2 huby bbm suh kuar jln2...tp maklum la tgh pokai ckp la mls biar la duduk umah dari keluar merana...hint2 je tu mana tahu kot2 huby suh tranfer duit dia...tp haremmm....dia suh kuar jogging je sbb dia ckp jogging tak guna duit...sabo je la aku....

Bila dah ckp kt danish cfrm di tuntut kan...aku hrp gak ujan sbb tgk dah mendung...pesan kt danish klu hujan danish main kt bawah je la....sekali takde tanda2 nak hujan...danish pun dah siap so kena la keluar juga....

Baru sampai nampak semangat je....org suruh jogging dia bantai berlari....

Risau je kalau dia tergolek dalam tasik tu....jln bkn jenis tgk kiri kanan...

Ini sebenarnya yg dia kejarkan sgt...bkn nak jogging...aku pun terpaksa menunggu dia main...

Tiba2 hujan lebat pula....semua berlari selamatkan diri...kete pulak aku parking jauh sgt...so tak smpt sampai kena berteduh dulu....hilang semangat nak berjogging lagi....balik pun dlm keadaan basah lenjun....

Kalau kuar lmb skt cfrm aku ada alasan tak pegi sbb hujan...mesti sedap berselimut atas katil hehehe...


6 comments:

Yan said...

Jogging ni mmg perlu semangat yg kuat dan displin.. kalau tak, tak menjadi.. tarik selimut lg best ye..hee

Alida Ali said...

Heheh btl tu kak yan...ni pun jogging sthn leh kira brapa kali...

wida said...

sy ni bab2 jogging paling malas..padahal berat makin byk!

Mr & Mrs Ai said...

xpe..yg penting....niat tu ade =P...

Alida Ali said...

Mls juga tp kalau naik timbang gerun tgk berat heheh...

Alida Ali said...

Mmg selalu berniat je tp sudahnya tido kekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...