Nuffnang

Sunday, January 30, 2011

Kajang-Shah Alam-Kajang-Shah Alam...

Salam Weekend kawan2....korang mesti byk bt aktiviti yg best2kan....aku wpun kuar still rasa boring hehehe...

Ok cite pasal jumaat mlm ari tu bkn cite pasal mlm jumaat ye....lain sgt bezanya kekeke...jumaat mlm ari tu aku rasa penat sgt...meredah jem yg melampau....mlm2 pun still jem teruk lagi...igtkan kuar mlm kurang la skt jem nya....aku lak lalu ikut federal cfrm la lenguh kaki...tambah bawa kete comel aku tu manual....kalau bw kete huby relak skt auto...

Dari kajang ke shah alam pun rasa nak menangis sampai...tp demi huby aku redahkan juga....ye la dah seminggu lbh x jumpa....tambah danish asyik tanya bila ayah nak blk...tp bukan la huby blk trs...kebetulan dah msk KL so dari duduk hotel better blk umahkan...jumpa kejap pun jadi la....

Pickup huby kt Concorde Hotel.....lps tu semua kebuluran so singgah mcd sblm blk...danish mcm biasa la jumpa ayah mula bt perangai mgada2 dia...pening aku tgk...

Sok subuh2 hari kena htr huby ke shah alam blk....wpun penat tp ok je dpt jumpa huby wpun kejap sgt...smpt la huby htr baju kotor & bg danish coklat kekeke...

4 comments:

ermayana a.k.a mrs mahzan said...

alida antar address kat emel yana ladybug_2020@yahoo.com

Alida Ali said...

Yana saya dah emailkan addres...tq ye...

ermayana a.k.a mrs mahzan said...

alida nk no phone sekali.lupa pula...

Alida Ali said...

Ok dah kasi juga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...