Nuffnang

Sunday, December 19, 2010

Shomei Tak?....

Shomei tak?..bkn saya tp benda atas ni hehehe....ni namanya takde keje..nak beli brg ofis terjebak beli benda ni...lps deco2 letak word tu nampak bertambah2 shomei lak...

Sapa tahu apa benda ni angkat mouse...mouse saya pun kaler pinky gak tau hehehe...

4 comments:

aanie said...

apa dia ni kak?

Alida Ali said...

Ini adalah penyimpan maklumat sulit atau kata lainnya Hard Disk hehehe..

Yan said...

Akak pun rasa2 nya nak ken abeli satu gak.. PC ni macam ada virus je ni.. Nak safe gambar2..

Alida Ali said...

Btl tu kena ada satu...yg penting utk simpan pic kan kak hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...