Nuffnang

Saturday, November 20, 2010

Keputusan Akhir Peperiksaan...

Keputusan akhir peperiksaan utk tadika....markah mcm tak logik pula...sbb tahu kemampuan danish macam mana...ayah dia ckp cikgu ajar kot exam tu hehehe....bg budak yg dpt no 1 tu brapa la agaknya keputusan diorg kan...semua 100 je kot markah....

Bila baca komen cikgu pula rasa nak tergelak je....kalau mak2 lain maybe kecewa kot...tp sbb dah kenal anak sendirikan so terima je la...tp bg MIL yg seorg guru ckp mcm tak patut pula seorg cikgu tulis mcm tu...selalu cikgu2 tulis pasal akademik murid2 bkn perangai dlm kelas...

Apa2 pun tak kisah la danish...tadika ni main la puas2...cabaran baru akan bermula thn depan...masa ni baru ibu akan lebih tegas huhuhu....sabar je nanti ye....

4 comments:

Mr & Mrs Ai said...

gud boy!!!

Alida Ali said...

tapi byk main2..

Matika Love 131020 said...

fuyoooooooo pndai....msti rjin budak ni..

Alida Ali said...

takde la rajin pun...kena paksa blh nak blajar...ibu dia dah lam garang mcm singa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...