Nuffnang

Thursday, September 2, 2010

Danish & Kad Raya...

Kesambungan dari kisah kad raya...

Skrg n3 aku sambung2 tau... ye la nak dpt duit nuffnang kena la kuar n3 tiap2 hari kan...jeles tgk org dpt duit nuffnang leh soping sakan hehehe...aku lak baru brapa sen... kecian kan...

Bersungguh2 menulis...sebelum tu merajuk bagai...ayah ada boleh la dia nak mengada2...kalau dgn ibu jgn harap....merajuk la ko kt situ....

Tulis semua tiru je ayat yg ayah tulis kt kertas tu...kad pun siap pilih nak bagi kawan ni yg mana kawan tu yg mana...sekali terselit satu kad ada gambar perempuan...so kena la bagi awek....malu2 kucing lak danish bila suh bg awek....

Itu je sebenarnya yg dia tulis...tp utk kak yong & abg etet je dia tulis panjang2 sikit.....tu pun jenuh nak suh buat.... ye la ada 15 keping....kang bising2 dia taknak buat pula....tadi kat sekolah pun aku juga yg kena bg kt cikgu suh bg kat kawan2 dia...ssh la kalau jenis budak pemalu & takut ni semua nak harap ibu yg buat...kalau main lasak yg amat....kalau bab2 mcm ni segan lak....

2 comments:

POSH76 said...

pandai dia tulis kad raya yer

Alida Ali said...

Ayah dia yg ajar tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...