Nuffnang

Monday, August 2, 2010

Restoran Makanan Cina Muslim

Sesiapa yg tinggal sekitar Bangi mesti tahu kt mana restoran mohd chan abdullah ni...sebab restoran ni ke belakang sikit...dari jln besar mmg tak nampak...


Lama dah plan nak rasa masakan kt restoran ni...tp selalunya tak jadi...smlm disebabkan mls nak masak...lagipun tak smpt nak masak sbb pegi servise kete alasan je tu so terus mkn kat luar....mula2 huby tanya aku nak mkn apa tp aku tiba2 ketandusan idea hehe...so ajak pusing2 dulu bangi...mana tahu kot tiba2 ada idea.....lastnya huby yg suarakan hajat hati nak cuba mkn kt restoran cina muslim ni.....

Antara menu yg ada....byk yg nampak menarik...tp tak tahu rasa menarik ke tak...nanti pegi lagi boleh test makanan lain pula...

Kitaorg order goreng2 je...huby order nasi goreng ni...aku tgk mcm simple sgt...dlm gambar nampak menarik...kalau mcm ni gayanya aku bt lg menarik...lps tu reka nama yg best2 hehehe...
Disebabkan nak elok mkn nasi aku order wantan mee ni...rasa pun so so je....

Aku tgk hidangan berlauk kt dinding nampak menarik....maybe next time boleh rasa benda lain pula....ini baru permulaan...

4 comments:

A D I A said...

restoran mohd chan ni ada kat KJ gak. tapi kita tak berapa suka. suka minum air teh bunga dia je, homemade gitu.

Alida Ali said...

Makanan dia pun takde la menarik sgt...tak tahu la kot2 tekak sy takleh terima masakan cina hehe...

mummysyafie said...

masakan cina ni fav hubby saya alida. mesti dier suka..bila lahir dalam family cina ni tekak nya memanjang nak stim² je.

yang ni kat blkg pappa rich tu kan

Alida Ali said...

Sapa suka ok la kan....haah balakang paparich....boleh la nanti awk cuba rasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...