Nuffnang

Tuesday, August 3, 2010

Nasi Lemak Berlauk Kpg. Baru...

Sebelum diet habis2an aku pulun la dulu makan apa yg nak hehe....boleh ke mcm tu...boleh la kan hehehe...

Smlm tiba2 huby ajak mkn nasi lemak kt kpg.baru...tak abis2 kpg. baru kan...sanggup tu dari kajang ke kpg.baru semata2 nak mkn....tp kali ni aku tak tahu la apa nama kedai dia...tp sebelah padang bola & sekolah tu la...sapa biasa g kpg. baru mesti tahu kot....Ini kali ke2 aku pegi...dulu pegi dah lama sgt tak ingat dah bila.....

Korang tgk brapa ramai yg berbaris nak amik lauk2...panjang gila...masa ni kira tak ramai la lg...masa aku nak blk lagi ramai tau...sampai ke luar org berbaris....

Lauk dia pun mcm 2 ada.....nasi lemak tu mmg dah siap dibungkus....korang amik la brapa byk korang nak.....nanti bayar je....

Kitaorg amik 6 bungkus konon2 budget sorang 2 bungkus la....hehe mcm buruk lantak lak kan...tp bungkus dia kecik je la....mcm nasi lemak 50 sen je....lauk pun amik ayam, telur & paru je...huby aku bukan jenis mkn lauk byk....kang ambik mcm2 aku gak kena habiskan sorang.....

Byk betul n3 pasal mkn2 kan...Takpe dkt nak posa so mkn la dulu nanti bulan posa takleh mkn byk hehehe.....

2 comments:

mummysyafie said...

seorang dua bungkus?? confirm sedap tu.

Alida Ali said...

Biasa2 je....tp 2 bungkus pun mcm mkn sebungkus yg RM1.00 je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...